loading...
افزایش بازدید سایت و وبلاگ
تبلیغات

پیمان بازدید : 140 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)

جدیدترین متد روز دنیا و پکیج آموزش زبان انگلیسی

با عرض سلام خدمت دوستان علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی

درصورتی که تمایلی به تهیه این پکیج ندارید اما به زبان انگلیسی علاقمندین و اگه تا حالا هرچی وقت و هزینه گذاشتین اما به نتیجه مطلوب نرسیدین به شما پیشنهاد میکنم این متن و تا آخر بخونین چون توضیحاتم راه صحیح یادگیری زبان و به شما یاد خواهد داد و وقت زیادی هم از شما نمی گیره .

من غیر از 3 سالی که در امریکا در بچگی زندگی میکردم و از اونجا با زبان انگلیسی اشنا شدم,پس از بازگشت به ایران برای اینکه زبان که یه موضوع خیلی فراره از یادم نره پدرم من و از 10 سالگی به موسسه زبان فرستاد و تا آخر پیش دانشگاهی تونستم دوره Advance را تمام کنم و مدرک IELTS 8 و از ایران و مدرک TOEFL را از ترکیه گرفتم . و الان حدودا 16 ساله در کنار درس و کار , زبان نگلیسی را دنبال میکنم و کلی کتاب و مقاله برای شرکت نفت و شهرداری ترجمه کردم و به تجربیاتی که بدست اوردم با یه متد جدید IELTS ,TOEFL تدریس مکنم .

متاسفانه 90% موسساتی که در ایران فعال هستند بر اساس متد قدیمی و دیر بازده و بر اساس یه روش غیر صحیح تدریس میکنند . دلیل این گفته من این است که در اکثر کتاب هایی که بطور مرجع در این موسسات تدریس میشه قبل از اینکه گرامر و قواعد زبان انگلیسی که بیس استارت زبان انگلیسی می باشد تدریس بشود شروع میکنند به زبان اموز جمله و کلمه میدهند و از پایه ریشه و بنیاد ضعیفه و اکثرا طوطی واری هستش .خود من خیلی شاگرد داشتم که 8,9 ترم در موسسه x درس خوانده بود یا حتی دو تا از شاگردهام لیسانس زبان انگلیسی داشتند اما 2 کلمه نمیتونستند صحبت کنند که همه برمیگرده به روش اشتباه تدریس و منابع تدریس .خیلی موسسات در تهران هم شروع کردن به برگزاری کلاس های فشرده که بر حسب دانش زبان اموز از 6 ماه تا 2 سال طول میکشه اما هزینه این کلاس ها فوق العاده بالاس و خیلی ها از پسش بر نمیان .

 

جدیدترین متد روز دنیا و پکیج آموزش زبان انگلیسی

با عرض سلام خدمت دوستان علاقمند به یادگیری زبان انگلیسی

درصورتی که تمایلی به تهیه این پکیج ندارید اما به زبان انگلیسی علاقمندین و اگه تا حالا هرچی وقت و هزینه گذاشتین اما به نتیجه مطلوب نرسیدین به شما پیشنهاد میکنم این متن و تا آخر بخونین چون توضیحاتم راه صحیح یادگیری زبان و به شما یاد خواهد داد و وقت زیادی هم از شما نمی گیره .

من غیر از 3 سالی که در امریکا در بچگی زندگی میکردم و از اونجا با زبان انگلیسی اشنا شدم,پس از بازگشت به ایران برای اینکه زبان که یه موضوع خیلی فراره از یادم نره پدرم من و از 10 سالگی به موسسه زبان فرستاد و تا آخر پیش دانشگاهی تونستم دوره Advance را تمام کنم و مدرک IELTS 8 و از ایران و مدرک TOEFL را از ترکیه گرفتم . و الان حدودا 16 ساله در کنار درس و کار , زبان نگلیسی را دنبال میکنم و کلی کتاب و مقاله برای شرکت نفت و شهرداری ترجمه کردم و به تجربیاتی که بدست اوردم با یه متد جدید IELTS ,TOEFL تدریس مکنم .

متاسفانه 90% موسساتی که در ایران فعال هستند بر اساس متد قدیمی و دیر بازده و بر اساس یه روش غیر صحیح تدریس میکنند . دلیل این گفته من این است که در اکثر کتاب هایی که بطور مرجع در این موسسات تدریس میشه قبل از اینکه گرامر و قواعد زبان انگلیسی که بیس استارت زبان انگلیسی می باشد تدریس بشود شروع میکنند به زبان اموز جمله و کلمه میدهند و از پایه ریشه و بنیاد ضعیفه و اکثرا طوطی واری هستش .خود من خیلی شاگرد داشتم که 8,9 ترم در موسسه x درس خوانده بود یا حتی دو تا از شاگردهام لیسانس زبان انگلیسی داشتند اما 2 کلمه نمیتونستند صحبت کنند که همه برمیگرده به روش اشتباه تدریس و منابع تدریس .خیلی موسسات در تهران هم شروع کردن به برگزاری کلاس های فشرده که بر حسب دانش زبان اموز از 6 ماه تا 2 سال طول میکشه اما هزینه این کلاس ها فوق العاده بالاس و خیلی ها از پسش بر نمیان .

من با سال ها تدریس زبان و مخصوصا کلاس هاس آیلتس و تافل به این نتیجه رسیدم که خیلی از مفاهیمی که در کلاس ها و در کتاب های مرجع زبان استفاده میشود و وجود دارد غیر ضروری است و دلیل من این است که ایا همه مطالبی که ما در کتاب ادبیات فارسی میخواندیم کاربردی بوده ؟ خیر

در این مجموعه و پکیج اموزشی که حاصل تجربیات من از مطالعه و تدریس سالیان زیادی در زمینه ایلتس و تافل که دو تا از معروف ترین مدارک کاربردی و معیار زبان انگلیسی در کل دنیا میباشد به جمع اوری مطالب کاربردی و اصلی زبان انگلیسی پرداختم و این کار باعث شد هم مغز زبان اموز با مفاهیم و موارد غیر ضروری پر نشود و از همه مهم تر زمان اموزش بسیار کاهش پیدا کرد و با هدفمند شدن مفاهیم اموزشی بازده کلاس ها خیلی خیلی افزایش پیدا کرد.

این پکیج برای تمامی رده های سنی و برای همه رده های اموزشی از مبتدی تا پیشرفته مناسب میباشد و مطالب بصورت دسته بندی شده از مبتدی تا پیشرفته چیده شده است و مطالب با یک زبان بسیار شیوا و روان بیان شده اند و حتی مبحث اول به تعریف فعل و فاعل و مفعول پرداخته است و نحوه چیدن کلمات و در جمله یاد میدهد. مهم ترین و بهترین بخش این مطالب مثال های ان می باشد که در کنار توضیح مطالب مثال های کاربردی و جملاتی که در زندگی روزمره استفاده میکنیم بکار برده شده است تا ملموس تر باشد و در پایان هر مبحث کلی مثال دیگر اورده شده است جهت اینکه شما بتوانید خودتان را بسنجید و جواب انها در پایان امده است .

مهم ترین و اصلی ترین مشکل زبان اموزان این است که تعداد خیلی زیادی لغت انگلیسی بلد است اما به سختی و یا حتی نمیتواند این لغات را در کنار هم قرار دهد و جمله درست کند که این مسیله غیر از اینکه در پکیج در اولین مبحث بصورت کامل اموزش داده شده است اما چون موضوع خیلی اساسی میباشد من یک جلسه خصوصی بصورت رایگان در منزل شما حاضر میشوم و با توضیحات من ایم مشکل شما حتما حل میشود و به مدت یک ماه هم هر مشکلی که با مجموعه داشته باشید من در خدمتتون هستم و راهنماییتون میکنم .اما به علت زیاد بودن مثال های کاربردی و توضیح کامل فکر نکنم مشکلی براتون پیش بیاید .

زبان انگلیسی بطور کامل شامل 4 مبحث میشود : Speaking , Listening , Reading , Writing

در این پکیجی که اماده کرده ام تمامی ایم مباحث بطور کامل توضیح داده شده اند و حتی به جرات میتوانم به شما بگویم که شاگردان خود من که از روی همین مجموعه بهشون تدریس میکنم تا جلسه 10 ام به بعد دیگه هیچ متنی جوابگوی توانایی انها نیست و من روزنامه فارسی بهشون میدم تا به انگلیسی ترجمه کنند .

همانطور هم که خودتون میدونید هزینه پکیج های موجود در بازار و کلاس های اموزشی خیلی بالاس و کاش با وجود این هزینه بازده مثبت میداشت . من با بیرون دادن این پکیج اصلا قصد درامد زایی ندارم و با این هزینه فوق العاده پایین 24000 تومان فقط هزینه رفت و امد من تا منزل شما جهت اموزش و یک سری هزینه های جانبی دیگر تامین میشود . قصد من از این کار این است که دست افراد سود جو را کوتاه کنم و نذارم وقت و هزینه شما به هدر برود و اگه واقعا کسی علاقمند به یادگیری ایت به نتیجه مطلوبش برسد و در کل شعار من اینه که انسان باید با فروش بیشتر سود کنه نه با یک بار فروش و کلاه برداری به جایی برسه .

به دانشجویان و دانش اموزان هم در صورتی که کارت تحصیلیشون و نشون بدهند 5 درصد تخفیف داده می شود چون میدونم این دسته هزینه های خودشون و خانوادشون زیاده .

قیمت پکیج + یک جلسه برنامه ریزی و اموزش پکیج خصوصی در منزل شما + یک ماه پشتیبانی + ارسال پکیج رایگان به درب منزل شما در تهران و کرج = فقط فقط فقط 24000 تومان (5% تخفیف به دانش اموزان و دانشجویان)

لطفا جهت درخواست یا سوالات بیشتر درباره پکیج با شماره زیر تماس حاصل فرمایید

مهندس تاجدینی : 09351055214

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 611
  • بازدید سال : 1,853
  • بازدید کلی : 25,426
  • کدهای اختصاصی